Manga Terror
Home » » Aktualności #1

Aktualności #1

Written By Tallu on 23 sie 2014 | sierpnia 23, 2014


No cześć. Jakkolwiek nie lubię postów bez powodu i tematu, tak dziś musiałam taki napisać. Głównie, żeby rozjaśnić trochę sprawę osobom regularnie tu zaglądającym - bo, o dziwo, naprawdę są tu takie - no i mieć pewność, że nie wyrzucą mnie z pewnej strony zbierającej blogi kulturalne... C:
Tak bardzo suabe, wiem.
Tekst o Utsuborze mnie przerósł i nie zapowiada się na to, żeby miało się coś w tym temacie zmienić w ciągu najbliższego miesiąca. Wpadłam za to na pomysł napisania dość obszernego tekstu, który miałby zachęcać do przeczytania Berserka, ale i tu ambicje mam na tyle duże, że już po pięciu minutach pomysł zaczął mnie przygniatać :') Nie odpuszczę jednak tak łatwo - odświeżam właśnie sobie wywiady z autorem i może coś z tego wyjdzie.
A skoro Berserk zostanie wydany w Polsce nie mogłam sobie odmówić wstawienia tu kadru z mangi, Zodd to w końcu taki słodziak (◕‿◕✿)
No dobra, ale dlaczego nie ma jakichkolwiek postów? W ciągu ostatnich miesięcy byłam wyjątkowo towarzyska i życie mnie pochłonęło, poza tym zostałam bez aparatu (a to uniemożliwiało mi pisanie przeglądów). Udało mi się już coś skombinować i postaram się pisać w miarę regularnie - tu i na twitterze też. Przy okazji pisania tego postu, ogarnęłam odwiedzane blogi i za przykładem Sstefci postanowiłam założyć sobie konto na... asku. Na więcej pytań niż jedno w miesiącu nie liczę, ale może znowu zostanę zaskoczona, w końcu pełna anonimowość ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To by było na tyle. Nijakość tego postu godna pożałowania, no ale.
Ilość emotikon tak w sumie też.
Nie kupowałam mang od 4 miesięcy, nie było czasu.
Importy takie drogie, jak żyć :<
Koniec końców to wygląda jakby tylko rozbijało się o aska :x
Ale mi naprawdę jest miło, że tu zaglądacie (✿ ♥‿♥)
SHARE

4 komentarze :

  1. W sumie to wolę rzadsze a lepsze wpisy niż bylejaką sieczkę byleby coś było, ale, damn, tęsknię ;_; No i dobrze rozumiem niechęć do wypuszczania półproduktów, sama w końcu dość rzadko publikuję bo nie chcę byle czego.
    Idę dodać do obserwowanych na Asku :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie, ja też. Zresztą, nawet gdybym chciała pisać o byle czym, i tak bym nie potrafiła. Cieszę się, że czekasz i rozumiesz :')

      Usuń
  2. Jedyną wartościową i ciekawą rzeczą w tej notce jest Zodd.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za lekturę i ewentualny komentarz! :)